Selamat Tinggal Twitter :)

Assalamualaikum :) Dah lama tak update blog . Taip menaip ni . Ish , dah lama sangat , rindu :)

Sejak ada Twitter ni .. aku lebih sayangkan Twitter daripada Blog . Dulu aku sayang Blog . Tapi lagi-lagi aku sayang Facebook lah :) Tapi , tapi ..... aku dah deactivate Facebook . Herm , itu pun aku rindu :)

Jadi sekarang ni aku dah takde Facebook lagi dah :) Dan juga ..... Twitter :') Aku dah tutup akaun Twitter aku tu . Baru aje kejap ni tadi . Ya Allah , berat betul hati ni tadi nak tekan button deactivate tadi . Berat sangaaaaattt :(

Aku dah sayang sangat dengan Twitter tu . Bila gembira , sedih , semuanyalah aku dekat situ . Tapi ... aku terpaksa tutup akaun tu :( Aku sakitlah ... aku sakit tengok orang yang sakit tengok aku . Aku taknak tengok orang sakit tengok aku . Sebab aku sayang orang-orang tu . Sayang sangat :')

Ya Allah .. Hanya Allah aje yang tahu dalam hati ni . Kau tak puas hati dengan aku kau post je dekat situ . Tweet-tweet aje dekat situ . Sikit pun hati aku tak jagaaa . Takpe , aku faham ....

Nak tahu tak ? Aku .. nak retweet tweet orang-orang pun aku tak berani . Aku takut sangat kau terasa tau . Takut sangat . Apa lagi aku nak tweet kan . Hati aku sakit . Tak terluah tahu tak . Aku simpan je . Dekat Allah je aku mengadu . Allah :)

Takpeee . Dah benci , kalau nampak orang tu depan mata lagi sakit kan hati ? Aku taknak kau sakit hati . Aku sayang kau weh . Jadi ... ni yang terbaik . Aku sayang sangat tahutak , aku sayang sangat dengan akaun Twitter aku tu :'( Aku korbankan segalanya untuk kau kawan :)

Jadi , aku nak nasihatkan dekat sini . Dalam hubungan persahabatan perlulah ada sifat kejujuran antara satu sama lain . Walaupun benda tu akan lagi buat kawan kita yg sorang tu terasa dengan kita , tapi , biar kita jujur . Kata kawan kan .. Kawan , takde rahsia antara kita lah :) Ingat tu , dalam persahabatan tiada rahsia antara kita :) Bila tiada rahsia antara kita ... hubungan tu akan kekal dan bahagia selama-lamanya tahutak :')


                                                                    Ini Kita Tau ^_^



No comments: