H.I.D.U.P

Assalamualaikum . Apa khabar semua ? :)

Tadi aku berjalan-jalan didunia alam maya ni . Aku baca-bacalah blog-2 orang . Dan tiba-2 aku tertarik dengan satu update sorang kakak ni . Aku rasa situasi kakak tu samalah macam aku ..... :)


"Dulu mungkin aku sakit, aku luah. Aku tak suka something, aku cakap direct. Aku benci, aku straight to the point and now aku lebih pilih jalan untuk diam, sabar dan paham."

"Kunci hidup aku sekarang, diam sabar paham. Tiga tu aku kekalkan dalam diri aku. In shaa Allah itu yang terbaik."

"Hati orang lain aku fikir dan kadang-2 aku tertanya-tanya entah kemana aku campak hati aku. Mungkin bila kita senangkan orang, hidup kita akan turut senang. Mungkin bila kita bahagiakan orang, tempias bahagiaannya mungkin kita rasa. Mungkin mungkin dan mungkin."


"Diam untuk mengelakkan masalah.
Sabar itu indah bukan ?
Dan paham, paham situasi apa yang aku lalu, cuba paham walaupun perit."


Senyum walaupun perit babe, kerana senyuman itulah ubat untuk hati yang lara ^_^


No comments: