Malam Pertama :)

Oke , nihh malam pertama punya mimpi ( mimpi pertama ) . 
Time tuh dekat sekolah , dalam kelas . VIP tibatiba masuk  belakang . Tak silap aku , VIP duduk tempat aku kowt . Ehh ? Tahh , kat manamana laa sayang . Time tuhh aku duduk sorangsorang jewk kowt dalam kelas . Tibatiba sebok . Time tuhh aku tengah buat apa tahh . VIP masuk kelas maybe sebab nak amek something kowt . Then , dia tibatiba tegur aku . Pastu , kitorang cakap cakap arr . Citecite . Bualbual . Macammacam arr . Sedangsedang kami berbual . Tibatiba 
CIK NAILY kita kacau . Dia pun tibatiba kacau kita dengan VIP . HAHA . sebok betull laa CIK NAILY nihh . Tembak kang . NAILY datangdatang jewk tibatiba cakap ,
" Haa , korang buat apa haa ? " . HAHA , seram dohh dengar NAILY cakap camtu . Pastu , VIP pun TERsengihsengih . Pastu dia terus belahh . - The End - ( Bosan )
 



No comments: