Malam Kedua :)

Malam kedua :) Itu bermaksud , mimpi yang kedua . Oke , korang nak tawu tak ? Mimpi kali nihh kan , lain daripada yang lain . Dahh laa sekolahnya lain ! Sekolahnya besar gila BABENG ! Tangga pusingpusing pulak tuhh . Baju pun lain . Nak tawu tak bajunya macam mana ? HAHAHA . Bajunya , macam uniform kartunkartun jepun tuhh . Pakai skirt warna coklat , baju pendek warna coklat . CANTIK ! Tapi kita tak pasti lah time tuh budak pompuan pakai tudung kew tak . YANG PASTI ! Budak perempuan dalam mimpi tuhh tak pakai tudung labuhh . HAHA . Dalam mimpi kan , VIP memang PERAMAH dengan aku ! Tapi , kalaw dekat sekolah punya arr SOMBONG . Haishh . Time tuhh kan , kitaorang dalam kelas , belajar . Husyuk siut ! HAHA . Pastu , kitorang disuruh pergi kew makmal sains . Tapi , cikgu suruh budak lelaki pergi dulu . Dalam mimpi nihh , aku duduk tempat NAJIHAH ( belakang ) . Atikah duduk sebelah aku (tmpt nai) . Pastu , budak lelaki lalu belakang . Tibatiba VIP kacaukacau aku . " OitOitOitOit " . Aku pandang , dia menyorok . Lagi sekali , " OitOitOitOit " . Aku pandang , dia menyorok lagi . 
Sekali lagi ! " OitOitOitOit " . Aku pandang , Aku nampak VIP ! Tapi , kononkonon nya dia nak main nyoroknyorok dengan kitaa kowt . HAHA . Dia menyorok . Pastu benda alah tuhh pulak berjangkit dekat aku . 

No comments: