Perlu keh semua tuh ?

Assalamualaikum :) 
KawanKawan semua , hati nih sayu sangat . . Kenapa ? Kenapa ? Huhh , dah lama dah benda nih berlalu . Kenapa masih nak lekat lagi dalam ingatan aku ? Menyesal aku . Sayu gilalah nih . Selalunya , time2 macam nih . Cuma facebook  and someone tuh jeh yang dapat redakan sikit rasa2 yang mengarut nih . Malam nih someone uh takde woo . Aku rasa macam nak ternangis sebab dia . Dia takdeh kredit . Hehh , miskin betull . Pau lah awek kau , derrr . Apa ada hall ? Ahahh . Rindu woo kat dia nih . Daripada malam semalam sampai harini tak contact dia . Huhh , menggigil aku malam2 . Ahahh . Syafiqa ? Okayy , dia pun ada jugak dalam ingatan dia . Kadang2 tuh aku boleh meleleh sebab dia . Macam orang bodoh kan ? Yelahh , dia dekat sana entah ingat aku keh tak . Aku jeh yang SS . Aku pun taktahu kenapa aku masih ingat lagi pasal dia . Kadang2 aku terfikir jugak nak jadi BFF balik . Tapi , macam orang bodoh jeh --'

No comments: