Memancing lagihh =='

Assalamualaikum :)

Okayy , masih lagi berada di kampung . Memancing lagi =.=


Kali nihh Sanem and the gang ada . NgehhNgehh . Sebelum nih memancing mereka takde . Wahhh ! Perasaan sangat lah terharu . Aku mainmain jeh nak Tebarrrrrrrrrrr . TibaTiba adek aku serius pulak suruh aku Tebarrrrrrrrrrr . Okayy , dengan perasaan terharunya . Aku pun Tebarrrrrrrr . Adek aku tak ajar pun . Dia just bagi katakata semangat jehh . Dia kata , just Tebarrrrrr jehh . Jarinya lepaskan time dia dah pusingpusing tuhh . Tapi kau jangan lah pulak lepaskan jorannya . Aku pun menjawab dengan perasaan takut , OkayyOkayy . Okayy aku pun Tebarrrrrrrrr lah dengan penuh gayanya . Sengetbenget badan aku . Time aku Tebarrrrrr tuhh , aku pejam mata . Taktawu kenapa . Pastu aku Tebarrrrrr lahh . Dah lepas tuhh , aku dengar merekamereka gelak . Aku jerit lah , dahh kehhh ?! Aku buka mata ruparupanya benda alahh nya tak masuk dalam air punn . Biasanya kalau dah kan ada bunyi . Tapi kalinih takde pulak . Aku punn caricari lahh ( macam orang buduh ) . RupaRupa nya benda halahnya ada depan aku jeh . Patutlah merekamereka gelak . Gelakkan aku rupanya =..= . Aku punn , HEHE HEH HEHE . Buat malu jehh ' . Jadi Squidward  aku tepi laut tuhh '


No comments: